Obserwatorzy

2016/01/04

Witam!:)

Hej Kochani:)
Słowem wstępu... Postanowiłam pisać tego bloga, bo lubię dzielić się z innymi tym, co mnie interesuje, co lubię i co mi wychodzi. Nie jestem w żadnym razie profesjonalistą tylko zwykłym laikiem gotującym kilka lat dla swojej własnej małej rodziny, a od pół roku wprowadzam do swojej kuchni zdrowe i dietetyczne produkty. Wiele osób prosi mnie o przepisy na moje jedzonko, więc myślę, że będzie to świetne miejsce, gdzie część moich małych codziennych dzieł będzie dokładniej opisana.
Jestem otwarta na sugestie, komentarze, krytykę. Jestem tylko człowiekiem i każdego dnia się uczę. Przepisy są w większości moje, bądź inspirowane zdjęciami lub przepisami z instagrama lub sieci...

Buziaki,

Kasia_mama_Stasia ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz